ثامن

سیستم های امنیتی

 

گيت ضدسرقت فروشگاهي چيست؟

 

 

 

نام هاي مختلفي به سيستم گيت ضد سرقت فروشگاهي اطلاق ميشود كه از جمله ميتوان به گيت امنيتي فروشگاهي، دزدگير فروشگاهي، دزدگير پوشاك، دزدگير لباس و (بعضا دزدگير مانتو !)، گيت هاي محافظ كالا، سيستم هاي محافظت از كالا، گيت هاي مراقبت از كالا  و اشيا، سيتم هاي حفاظتي اشيا، گیت پوشاک، گیت دزدگیر پوشاک، گيت ضد سرقت هايپر ماركت و ... اشاره كرد.

گیت فروشگاهی، گیت‌های هوشمند فروشگاهی یا به اصطلاح دزدگیر لباس، شامل آنتنی در خروجی، و جداکننده یا خنثی کننده تگ‌های مربوطه می‌باشد. در صورتی که سارق کالایی را به صورت غیر قانونی از فروشگاه خارج کند، گیت یا آنتن‌های خروجی آلارم داده و نگهبان یا فروشنده را نسبت به خروج غیر قانونی کالا آگاه می‌کند.تگ‌های مربوطه شامل تگ‌های نرم و سخت می‌باشند.

............................................

 

 

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مریم ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

دوربینهای مداربسته 

  

توضیحاتی در مورد دوربینهای مداربسته 

دوربین رایج مورد استفاده در سیستم های CCTV 

دوربین رنگی و مونوکروم :
دوربین رنگی این قابلیت را دارند تا تصاویر را به صورت تمام رنگی به مونیتورهای گیرنده ارسال نمایند البته از نظر قیمت در مقایسه با دوربین مونوکروم بسیار گرانتر می باشند ولی با این حال امروزه در نصب و راه اندازی سیستم های CCTV بسیار متداول شده است . در دوربین امنیتی به طور ویژه ممکن است این نیاز احساس شود که اشیا و امکانات باید با دقت بالایی مورد مونیتورینگ قرار گیرند از این رو دوربین رنگی نیز وارد بازار شده اند که در شرایطی که میزان روشنایی محیط در حد پایینی باشد میتواند با جزییات بالا تصاویر را به صورت رنگی نمایش دهد .

دوربین مونوکروم که به نام های دوربین سیاه و سفید و یا B&W نیز خوانده میشوند نسبت به دوربین رنگی قیمت پایین تری دارند اما از آنجا که برای رویت در مقایسه با دوربین رنگی نیاز به روشنایی کمتری دارند در محیط هایی که روشنایی کمتر است و اشیای تیره تری وجود دارند میتوان از این دوربین ها استفاده نمود . این نوع دوربین ها با توجه به این که از CCD های SINGLE PLATE نیز استفاده میکنند در مقایسه با دوربین رنگی تصاویر با دقت بالاتری را ارایه میدهند.

............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مریم ׀ تاریخ: سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ntsamen.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com